F.A.Q.

U word binnen 48 uur gebeld om vervolgens met ons een afspraak te maken vooor het plaatsen van uw nieuwe Bora apparatuur.

Uw bestelling word door de monteur meegebracht op de dag van installatie.

De correcte stroomaansluiting vind uw op de productpagina van het door u gekozen product

Als de uitsparing van de huidige kookplaat te klein is voor een Bora Kookplaat dan passen wij deze voor u aan. Let op wij demonteren niet en zullen de aanpassing in huis doen. Hier komt veel stof bij vrij u als klant zorgt zelf voor het afplakken van ruimtes en belangrijke eigendomen.

U heeft als klant twee jaar garantie op het product. U heeft tevens de mogelijkheid om deze te verlengen

De garantie kan worden verlengd binnen twee jaar fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie gaat in na de installatie van het product. U geeft deze informatie tijdens de registratie van het product

Garantie van het apparaat wordt afgehandeld door Bora zelf u kunt voor garantie bellen met +800 7890 0987 of mailen naar mail@bora.com.

U heeft tot 14 dagen na de koopovereenkomst altijd recht om de koop af te zien. Wij zullen ervoor zorgen dat het geld binnen 5 werkdagen terug is gestort op uw rekening.

U kan altijd contact met ons opnemen om een monteur opnieuw in te plannen. Let op dit kan tot 24 uur voor de installatie worden gedaan. Is het binnen de 24 uur dan zullen er kosten worden gerekend van 90 euro voor het annuleren van de monteur.